Una d'elles yera una opinión d'un presuntu espertu nestos temes que dixo que los rapacinos de primaria tienen que se mover cada venti minutos. Imaxino entós un docente con una clas, vamos poner que con dieciocho rapacinos de primaria. Tien que-yos deprender delles asignatures (matemátiques, llingua, etc.) y, al empar, necesita ser quier pa retener la so atención. ¿Cómo lo fai si cada venti minutos tienen de movese per ende porque según l'espertu de turnu ye fundamental pal so ciclu vital?. A ver.
Tamién hai otra propuesta doble sobre la mesa d'educación. D'un llau allargar hasta siete años la especialidá docente. Nun sé si sedrá fundamental esi allargamientu, pero tiendo a ser mal pensáu. Hai un escesu d'ufierta de profesoráu. Una manera de tornar la situación pue ser allargar el períodu de formación entrín y non van atopando puestos de trabayu p'amenorgar esa demanda. Tamién hai sobre la mesa otra propuesta. Trátase de que los que consideren docentes meyor preparaos dean clas a los alumnos más conflictivos. D'esta manera alumnos que probablemente acaben dexando los estudios van tener con ellos al profesoráu más cualificáu, mentes otros alumnos estudiosos y esforzaos van contar con profesores de menor nivel. Al final, peor calidá na esneñanza.
Vivimos tiempos gafos pa la razón en munchos niveles. Nel de la enseñanza tamién. La política de les ocurrencies avanza y la calidá de los servicios ciudadanos recula. Y el personal empicorotiando na alministración a ocurrentes d'un y otru signu políticu. Vamos bien.