domingo, 5 de mayo de 2019

Güe bípedu

Tener como práctica habitual tirar del carrín de la compra pue acarretar los sos problemes. Como me pasó a min al dir a renová'l carné d'identidá y rellenar la casilla de la profesión. La conversación foi, más o menos, d'esta manera:

-¿Profesión?.

-Güe bípedu.

-¿Güe bípedu?. Pero ¿qué coño es eso?.

-Pues tener como actividá principal diaria tirar del carrín de la compra.

-No diga usted sandeces. Dígame otra profesión o le pongo en la casilla "mangante vocacional" y despacho el tema.


-Pero ye que yo soi güe bípedu. La mio actividá principal ye tirar del carrín de la compra. Y puedo traye-y un bon puñáu de testigos de que lo soi.


Y d'esta traza trescurreo la conversación otru cachu más. El funcionariu encerriscáu na so postura y yo na miuya, ensin que nengún de los dos nos mostráremos dispuestos a danos nin movemos un res de les nuestres postures respectives.

Al final, punẍénonme nel carné "mangante vocacional". Pero ye falso dafechu. Soi güe bípedu, y anque nun me gusta presumir, da gloria veme tirar de carrín de la compra con gallardía, elegancia y dignidá. Cola cabeza bien alta y la satisfacción de saber que nel mio trabayu pocos hai que me puedan tusir.

Y repítolo: tengo un bon puñáu de testigos que m'avalen por si daquién anecia en ñegar los mios méritos llaborales, ¡recóime!.