lunes, 8 de junio de 2009

Previsible.

La batalla de les europees, col enésimu episodiu d'engarradielles caseres, acabó como s'esperaba. Cola flota fundida poles andanaes propies más que poles ayenes. La propia escuadra desarbolada pola mor de los que debieren ser aliaos. Yera lo previsible y cumplióse.

La vagamar de la necedá encargóse de fundir los pocos barcos cayoncos que buscaben la lluz d'un faru que guiare a puertu. Allá, no fondero la mar, los pexes atoparon la sorpresa de tener nuevos abellugos.

Yá nun hai vuelta p'atrás. Demasiáu odiu, personalismu y envizcamientu nun dan pa más. Con barcos fundíos nun hai quien arme flota dala. L'astilleru llariegu tien d'agora pa endelantre xera a esgaya.

Pero que naide nun s'enquivoque. Lo que baxó a sumise nos abismos del océanu nun ye l'intentu de facer política asturiana. Eso que quede nidio. Lo que s'esmució ente gorgolitos nes tenebres ye una manera d'atalantar y de facer esa política basada n'aperrilla-y al vecín y tener como oxetivu ser el "referente" envede planta-y cara al enemigu común.

Hai futuru pa los que quieran enfotase na defensa de lo nuestro de xuro. Pero con naves, tripulación y mandos nuevos que sepan pa onde hai qu'enfilar el rumbu y pacia qué sitiu hai que buscar l'enemigu. Hai muncha xera pa facer.

Pero va ser mui difícil yá de convencer a naide que pel camín de la dixebra y de la griesca, o del simple llevantu, pel que s'empobinó hasta agora paga la pena enrolase na tripulación.