martes, 1 de julio de 2008

Trapos puercos en filoloxía.


Aposienten les coses y entamen a rescamplar los fechos. La votación de filoloxía, ¿ganáronla unos o perdiéronla arrede otros?.

El votu secretu traxo como consecuencia que xente que votaba favorable a la llingua lo fixere en contra. Otramiente, hebo xente que, sabiendo lo que se diba votar quedó en casa. ¿Hasta ónde llega la responsabilidá de los ultramontanos monollingües y de los asturianistes xugando puerco?.

Inda más. Güei conocemos un comunicáu robláu por un montón de profesores universitarios solidarizándose col fascista de filoloxía. Unes pintaes que nun lu llamaben precisamente guapu, esmoleciólos hasta esi puntu. Ente los firmantes xente averao a la reivindicación llingüística. Mancáron-yos más unes pintaes que tolos manifiestos y declaraciones solemnes xuntes.

Los estudiantes punxeron fin al so enzarru tres entrevistase col Rector. El tiempu dirá per ónde empobina'l tema y si hai, otra vuelta, que volver al enzarru y la griesca. Fixeron bien. Mostraron claramente que l'acción ye'l camín afayadizu y qu'esmolez a los que manden.

El mio agradecimientu y aplausu pa estos rapazos y la mio repulsa y noxu pa con una parte del profesoráu universitariu (y de la "intelectualidá" asturianista universitaria) que nun pasen más allá de ser simple gandaya.