miércoles, 24 de agosto de 2011

Los cascabelinos del curriverás.


Los cabezaleros del PPSOE van encetar la Constitución. Entainando, cuando la llexislatura da les boquiaes y ensin referéndum dalu, nun vaya ser que la xente refalfie de votar.

La llave p'abrir la puerta constitucional ye pone-y llende al déficit públicu. A lo meyor queda too neso namás. Pero conociendo'l percal seique seya una xida qu'escuenda más reformes. Porque cuantayá qu'hai sectores perimportantes nesti reinu español que quieren mete-yos mano a ciertos aspeutos constitucionales como, por exemplu, les autonomíes.

Y eso produz una rocea grande, porque yá se sabe que cuando'l ríu suena... D'otra miente yá vemos cómo nos vienen pintando les coses últimamente, cómo les gasten les monxures polítiques y económiques, quién son en realidá los que texen y destexen al so antoxu.

Inda amburen los rescaldos de la penúltima engatada hai unos meses namás. El pensionazu y los recortes llaborales que nos dexaron coritos y albintestate. Como nesti casu, antes de danos como panzorru na estaya del trabayu tamién ruxía'l ríu mientres los mandones diben abriendo les compuertes del banzáu de los comentarios y opiniones interesoses.

Llueve sobre moyao. Talo paez que'l rixu incontenible de les élites político-económiques del reinu por entamala con reformes constitucionales echa a andar y a plasmase en fechos reales. Nun me fío que too quede namás que na reforma anunciada. Desconfío de que seya namás que'l primer pasu pa, de siguío, avanzar más p'hacia otres reformes tarrecibles.

Según el "xeneralísimu" quedare too atao y bien atao. Colos aires de la transición nun lo creyimos y dalgunos hasta arrollicábense de risa nortiando lo que contaben que yera un auténticu paraísu de llibertaes. Pero los años foron pasando cola paciencia d'un pingolexu y agrandando los pilancos que tornaben abondes ilusiones depositaes. El reló de la historia entama a xirar les sos aguyes p'hacia atrás.

Y cada vegada más oxetivos qu'esperábemos algamar camuden nun curriverás con cascabelinos atrás qu'enxamás llogramos ver porque cenciellamente nun esiste. Si acasu los cascabelinos sí. Esos tan dispuestos a apurrímoslos a condición de que los usemos pa orniar los nuestros gorros de bufones colos que saltar y facer moxigangues pa divertimentu de los que de cutio nos mancornien.