sábado, 10 de abril de 2010

SGAE


El nerviosismu peñeraba penriba toles cabeces. El noviu, enchipándose pa impresionar a la so mante, garró les riendes de la situación distribuyendo la xera. Los padrinos curiaríen de la entrada principal del salón. Les madrines escucaríen peles ventanes. Los cuñaos y cuñaes, con una llibretuca nuna mano y un bolígrafu na otra, entrugaríen y pescudaríen pente l'asistencia que yeren xente invitao de verdá y de confianza.

Escomencipió la xera con enfotu espartanu. Los vixilantes vixilaben. Los investigadores investigaben. Los entrugadores entrugaben. Too paecía dir bien. Empezaron entós a aselar los ánimos. Paeció-y entós al noviu'l momentu afayadizu pa entamar cola música y el baille. Capió a la orquesta y un son pachangueru esnaló pel salón. Cuando se disponíen los invitaos a xiringar la cadarma con gayola un berríu xeló hasta'l corazón más brengosu:

-¡La pasma!. ¡Ta ehí la pasma!.-

Tres llecheres d'antidisturbios dexaren el cauchu de les sos ruedes na corrada del restaurante. Una camaretada d'axentes espardiéronse pela rodiada. Un mandu llevando un megáfonu a la boca esberrelló:

-¡Tán arrodiaos!. ¡Salgan toos coles manes arriba y el carné na boca!. ¡Que naide nun se resista o sgaeamos a discreción!.-

Como una filera de formiguines medranoses foron saliendo pa la corrada los participantes nel festín. Cacheáronlos y fixéronlos empobinar pa comisaría pa toma-yos declaración. En llegando a los miembros de la orquesta punxéron-yos les esposes y enfiláronlos pa prisión preventiva.

Tando nestes, el cura invitáu qu'oficiare la ceremonia y que perdiere tol xaréu por culpa d'una inoportuna floxera de les sos tripes, arremellando los güeyos incrédulos glayó escaeciendo sotana y bones maneres:

-¡¡Cago en diola!!. ¡¡Garráronnos!!.-