domingo, 15 de enero de 2012

Croniquina d'un domingu de Sidros y Comedies.

Presta saber que'l nuberu anda aliáu últimamente coles actividaes de los nuestros mazcaritos. Esta mañana arrampló otra vuelta coles nubes hasta que tolo entamao finare.

Aportemos bien ceo a Valdesoto, aparquemos y, como conozo la marruca, enfilemos camín de Lliceñes arriba pa saludar al collaciu Pablo que taba a puntu marutase de sidru. Dempués un ratadín en chigre y a empobinar pa l'antoxana de la ilesia u diben celebrase les representaciones.

A la entrada compremos nun puestu el segundu volumen de la "Máscara Ibérica" y un par de chapes cola imaxen d'un sidru pa facer proselitismu perende.

Alrodiu les 13h. siéntense, pa la mano d'arriba'l camín que baxa onde tábemos,  los sones de la bandina ya'l ruxerrux de les equiles. Darréu, aprucen los sidros dando blincos d'un llau a otru siguíos polos participantes nes comedies.

Abonda xente, sofitu fundamental p'animar a la continuidá d'estos eventos, formen el corru curiáu polos sidros. Entamen a echar la comedia de los rapacinos que, talo que si fueren les mocedaes de los indignaos armaos con pancartes y too denunciaron, en clave d'humor, a esta castra del poder que-yos ta torgando dende yá'l so futuru. Ovación zarrada al final. Toquen la bandina un son y entama la comedia de los mayores. La política municipal, asturiana y estatal, dalgunos personaxes del famoséu y la denuncia ensin andar en caxigalines de la engatada na que tamos metíos los ciudadanos anguaño igüen una prestosa representación . Otra vuelta, una ovación zarrada premia'l bon facer representativu.

Acabante d'echar les comedies, dásenos anuncia de que pal prósimu mes de Febreru vamos tener otra vuelta les Xornaes de Mazcaraes d'Iviernu. Asina que, dempués de xintar nun bar del pueblu un bon potaxe de berces y castañes acompañao too d'una botellina vinu, saquemos la conclusión de que cuando se faen les coses bien y con enfotu, como ye'l casu, hai que tornar pa la viniente. Y nello tamos.