miércoles, 13 de mayo de 2009

Reculamos.


Xente averao a asociaciones vecinales, sindicatos, partíos, organizaciones ciudadanes de toa mena, movimientu ecoloxista, etc. podríen aportanos casos a esgaya.


D'unos años p'acá caminamos hacia aquello del que se ximielgue nun sal na foto camudao por el que se ximielgue cáen-y enriba tou tipu demonizaciones, criminalizaciones y si les circunstancies se-y ponen pal pulgar pue acabar cola so cadarma na mesma cárcel.


Llibertá de pensamientu, d'espresión y de manifestación. Tres pegollos de la democracia que dábamos por fitos y que cada día que pasa taramiellen más. Enfilamos derechos hacia la profesionalización y conversión de l'actividá política nuna casta, nuna clase social poderosa, que magar aparente tar formada por opciones discrepantes opónense en bloque a cualquier cambiu del status establecíu. L'Estáu ya'l sistema políticu engolaos a la categoría de dioses. Y toa discrepancia d'un orden zarráu y establecíu ye sospechoso de delinquir.


Con motivu de les prósimes elecciones europees ta escribiéndose estos díes una páxina mui triste de la nuestra historia reciente onde la represión medra en cantidá directamente proporcional a la mengua de derechos civiles. Yá nun ye que tea quedando estrapayáu el derechu al trabayu, o a una vivienda digna. Ye que nin siquiera la llibertá pa organizase políticamente se cumple. La persecución implacable de dos candidatures que se van a presentar n'Asturies, la de la Unidá Nacionalista Asturiana y la de Iniciativa Internacionalista por un tema de avales ta algamando una sonadía mediática y una implicación d'estamentos estatales d'auténtica vergüenza. Hai que denunciar al alto la lleva que dambes candidatures tienen plenu derechu a presentase nestos comicios.


Porque como sigamos reculando ensin torna pel camín del recorte de los más elementales derechos ciudadanos va llegar el momentu de volver a usar a nivel d'Estáu una simboloxía que creíamos escaecida.