sábado, 16 de mayo de 2009

Frente Democráticu Nacionalista Asturianu.


Yá tán ehí picándonos a la puerta casa. Encamentábalo hai dos entraes d'esti blogue ("Reculamos") y la busca del nacionalismu asturianu pa estrapayalu ye una evidencia. Los llobos arregañen los caniles y tenémoslos ende.


Ye más fácil desaniciar un movimientu cuando ye pequeñu y ta dixebráu que cuando espolleta y se muestra xuníu. Eso ye de xacíu y cai de caxón. El nacionalismu asturianu fadia y molesta. Por eso lu puñen dende periódicos como la Razón y tiénenlu en cuenta pa frayalu tanto dientro de les nuestres llendes como de fuera.


Lo asocedío cola UNA nesta antoxana de les elecciones europees ye un avisu y un exemplu que rescamplen tanto que namás dalguién que quiera facese'l ciegu a costa fecha o dalguién que tenga la desgracia de ser un fatu dafechu puen nun dase por enteraos como si tal cosa.


Porque enantes d'esti episodiu yá tuvimos exemplos a esgaya de persecución nun sólo sobre los nacionalistes asturianos sinón también sobre miembros del movimientu de reivindicación de la nuestra llingua. Y vamos siguir teniéndolos cada día más y más gafos, que naide nun lo dulde.


Nel momentu que nos atopamos nun queda otru remediu qu'entainar con auténticos reblagos a un procesu de coordinación/xuntanza de los nacionalistes asturianos. Pruye la formación yá y darréu d'un Frente Democráticu Nacionalista Asturianu. Yá nun ye cuestión de petites nin paeceres ye una urxencia por una cuestión elemental de supervivencia. Vienen descaradamente a por nosotros y si nun esconsonamos a too meter van esfarrapanos como a una cuyarapa.


A la vuelta nueve díes tenemos nel nuestru calandariu nacional l'aniversariu d'un de los finxos más gloriosos de la nuestra historia: el llevantamientu de los asturianos el 25 de Mayu de 1.808 y la proclamación del nuestru país como soberanu. Esta fecha debiere ser el puntu de partida pa entamar el procesu del que falaba enantes.


Porque si cola que nos ta cayendo realmente los nacionalistes siguen encerriscaos en dase'l llombu y nun tán dispuestos a andechar nun sen común, ye como pa replantegase si realmente la xente d'esta triba ye adulto o tamos falando de simple reciella qu'empobina absurdamente hacia'l so propiu desaniciu.