lunes, 9 de febrero de 2009

Consuelu al desconsuelu.


Tal pudiere paecer que en ciertes instituciones asturianes viviere'l Sumiciu como gatu n'escarpín. Y qu'ello provocare que dacuando desapaecieren coses, como por exemplu solicitudes del Estáu pa informar sobre la llingua asturiana al Conseyu Eurpéu. Un nuevu carrobexazu que s'avienta contra esti vieyu idioma que paez afayadizu pa ser siempre'l sacu de los palos.


Pero non. Nun hai sumiciu nengún, sinón una descomanada Icompetencia que fai que ciertes persones vayan a una oficina a guariar y a cobrar un prestosu sueldu a cambiu de nun se sabe mui bien pa qué. Y entós ciertos papeles descabárriense, acaben na papelera o, quien sabe si-y valieron a daquién pa enfrescar ciertes partes púdiques una mañana que les tripes dixeron basta.


Dempués el bon facer de los de siempre (gracies AXA) fai que la trampa rescample y tienes qu'aguantar, pa detrás, eses esplicaciones que se dan cuando se ta completamente seguru que l'interlocutor que les va sentir ye fatu dafechu, y que puen dir dende'l "nun m'alcuerdo" a minimizar la importancia del desastre cometíu.


Dalgunos piden dimisiones. Cosa abegosa de consiguir cuando se siente'l prestosu ruxir de la corexa nun contestu onde ehí fuera anda la xente esmesando'l pelo a puñarraos por buscase una vida medio decente.


Compruebes tamién cómo hai ámbitos onde'l pandillismu, el tribalismu y l'amiguismu son el finxu que guía les actuaciones, y onde'l golor a mugor faise yá tan fuerte que baliar, ventilar y asoleyar sería un llabor mui recomendable.


Al final quédate esi tastu amargu de comprobar que nun hai consuelu al desconsuelu que te produz observar cómo nes instituciones que debieren defender los intereses de nuestro, añera una pollerada cada vegada mayor de mafiosos, caradures ya incompetentes.