lunes, 15 de diciembre de 2008

Una de mentires


Que mienta yo nun ta bien. Pero al fin y al cabu yo soi ún y poco relevante.


Que mintáis los que podéis tar lleendo estes llinies tampoco ta bien. Pero'l pesu de la vuestra supuesta mentira nun va aportar mui allá.


Pero que mientan el Gobiernu Asturianu y l'Estáu Español, amás de nun tar tampoco bien yá arreblaga los llímites tolerables. Porque ellos son los primeros que tienen que defender los derechos de los ciudadanos y mui concretamente de los ciudadanos asturianos.


Ya'l Gobiermu Asturianu y l'Estáu Español mintiéron-y a les instancies europees alrodiu de la llingua asturiana. Mintieron y ocultaron datos pa detrás. Les xides coles que salieron del poco algame lliterariu del asturianu y de la falta de codificación son como pa respigase. Porque son xides d'eses que suelten a lo xole los rexímenes represores cuando quieren xustificar lo que nun tien xustificación nenguna.


Con esta actitú ocultatoria y de salir con caxigalines ante los requerimientos que se-yos fixeron dexen a les clares que n'Asturies ta produciéndose una persecución idiomática. Y, anque dalgunos s'enfoten en negalo, una clara represión llingüística.


Y acabo entrugándome yo qué nivel de confianza nel Gobiernín ya'l Estáu podemos tener los usuarios del asturianu cuando los que debieren garantizanos los derechos constitucionales que tenemos por usar el nuestru idioma son los que trabayen por negánoslos.