miércoles, 16 de mayo de 2012

La poltrona, los privilexos y les perres fáenlo too compatible.

Acabante facese públicu l'alcuerdu a tres bandes, PSOE, IU, UPyD pa da-yos a los primeros el gobiernu asturianu aprucen na prensa unes declaraciónes del Sr. Llamazares camentando que IU y UPyD puen tener los sos puntos compatibles.

Como bien dicía nun foru un ciudadanu, tán compatibles como, por exemplu, que los de Llamazares dicen tar pola oficialidá del asturiano y por más competencies estatutaries y los de Rosa Díez por torgar eso de los bables y por devolver competencies. Dos caxigalines ente tantes otres, polo que se ve.

La política siempre fixo compañeros de viaxe estraños, pero tamos llegando a unes llendes onde yá se pue acolumbrar el facismu en finxu'l cielu. Porque equí yá val too. Incluyendo caminar xuto al neofacismu instaláu de recién na Xunta Xeneral. Y cuando en política val too les estructures democrátiques acaben esbarrumbando ceo o sero y la mano terria del poder absolutu peñera sobre les cabeces de los ciudadanos.

Pasa dayures, pero concretamente n'Asturies que, por engolase nel poder y vivir tirando del tetu, yá sirve cualquier cosa y la ética na cosa pública ye una moñolada pa engrandar la pila cuchu, como tamos viendo tolos díes y a toles hores. Dende parcicipar con gayola nun réximen clientelar, a enxaretar unes componendes polítiques ente la izquierda y la derecha tipu Pactu del Duernu pa rucar entrambos a dos, hasta a dir de la mano con quien dalgún líder de la estrema derecha española consideraba apocayá lo más cercano al so ideariu..

Rescampla qu'Asturies agoniza estrapayada por una clase política ensin principiu nengún que nun seya otru que'l d'enfonilar prebendes, privilexos y perres. Pero nun nos engañemos. Cuenta pa ello cola ayuda clara y ensin reparu dalu d' una población qu'alcagüeta y consiente casos de corrupción qu'atufen y que nun tien problema nengún en da-yos el poder a delles fuerces polítiques entamadores de tou tipu d'amagüestos. Y yá ye hora de dexase de tanta comedia y de miranos al espeyu pa reconocer qu'eses corrupteles, que tan al alto la lleva denunciamos davezu per ende, tienen el so ñeru nesta mesma sociedá civil a la que toos pertenecemos.

Y esto cabero hai que lo dexar bien claro. La sociedá asturiana nun somos xente candial que tenemos la desgracia de tener enriba apusllándonos a unos políticos y unos partíos que fieden a podrén. Non. Somos nosotros, esa sociedá los qu'empicorotiamos y encontamos a tales organizaciones ya vividores de la cosa pública. Asina que, al final, esi cáncanu que nos ta destruyendo, tamos alimentándolu nós y de nun camudar dafechu les nuestres actitúes el futuru pal que vamos de cabeza tien un collor que, dicho cola contundencia del nuestru dichu popular, preséntase más prietu que los coyones d'un burru.