miércoles, 4 de enero de 2012

Una buelga peligrosa.

Entamemos el 2.012. Y entamémoslu mal. Con anuncies nos últimos díes bien preocupantes que talo paecen llevanos a confundir al gobiernu español entrante col saliente, como si tuvieren en dambos casos la mesma fueya de ruta marcada. Colos recortes como tema estrella y col pesadiellu de la crisis engoláu nel llombu de los que menos tienen.

El nivel económicu de la ciudadanía va siguir menguando. Y si a los ciudadanos cada vegada-yos mengüen los recursos económicos menos van consumir. Y si nun se consumen les empreses nun venden, despiden a los trabayadores y piesllen. D'otra miente, consiguir dalgún tipu de creitu va ser una xera casi imposible como hasta agora.Y asina siguimos col ciclu zarráu y acabamos siempre como entamemos, neto al vieyu cuentu de la bona pipa.

Van conxelanos el salariu mínimu, conxelar tamién el sueldu a los funcionarios y aumenta-yos l'horariu llaboral, lo que vien a ser baxa-yos esi sueldu. Van xubinos el gas y los peaxes,  los impuestos, l'IRPF y l'IBI y un etcétera cada vez más llargu porque  lo más probable ye que, según vayan pasando les selmanes, vayamos enterándomos de nueves medíes que siempre van acutir al bolsu de los que yá tán viendo los sos recursos engurriar peligrosamente.

Anúncienmos tamién qu'esti añu qu'acaba d'empezar inda nun va haber recuperación económica nenguna. Si acasu, podemos tener la "suerte" de tocar d'una vez fondu como condición previa pa poder empecipiar a salir del folleru.

Y  tenemos otru problema añadíu y ye que los gobiernos españoles, l'anterior y esti, dan l'aquello de ser  simples títeres manexaos dende otros centros de poder. Ordénen-yos recortar y recorten, pero yá sabemos de sobra hacia qué sectores de la población dirixen les tisories.

Tengo la impresión de que tamos dirixíos por dinosaurios de la política y de la economía qu'apliquen recetes que tendríen que tar desaniciaes cuantisimayá. Pero non. Polo que se ve nun hai recambiu pa eses idees y pa eses recetes que nos espayen dende les altures polítiques y financieres. Asina que caminamos siguiendo una buelga peligrosa que cada día que pasa llévamos a ser un pocoñín más probes y quiciabes nun podamos descartar del too que nos empobine tamién hacia conflitos sociales  gafos y de consecuencies imprevisibles.

Asina qu'aniciemos l'añu mal, con males perspectives, con badagüeyos pernublos nel finxu'l cielu, col enfotu fechu ciñiscos y esmolecíos per una situación que pa muncha xente yá-yos resulta imposible de caltener. Bramente, col panorama que se nos presenta per delantre, ye una xera casi imposible atopar un sitiu pal optimismu, anque seya un rispiu namás...