jueves, 25 de noviembre de 2010

Neanderthales de madreñes.


Dende rapacín siempre me prestaron les coses relatives a la prehistoria. Concretamente a les que fincaben la edá de piedra.

Col descubrimientu hai años de los restos neanderthales de la Cueva del Sidrón y les anuncies que foron surdiendo de los estudios d'aquel descubrimientu foi xorreciendo en min el rixu por esti tema.

El casu ye que taba yo l'otru día repanchingáu contra'l caborniu practicando'l deporte más masoquista qu'esiste, que como tol mundu sabe, ye'l de dedicase a reflexonar sobre la enfilandrada de llaceries que componen lo que conocemos como Asturies.

Y por estes rareces que tenemos los xanos viénome al maxín una relación ente aquella triba del paleolíticu y los asturianos, alcontrando dalgunes semeyances como les siguientes:

-Ellos teníen una tecnoloxía y organización menos afechisca que la del homo sapiens sapiens. Nosotros tenémosles n'inferioridá a la del homo uniformensis uniformensis.

-Ellos entamaron a quedar arrequexaos y a menguar de poblacion al tiempu que los sos competidores facíen lo contrario. Tamién nosotros vamos quedando arrequexaos y en númberu menguante al empar que los otros s'esparden y medren.

-Ellos acabaron empobinando pel camín que los acabó desaniciando como especie. Nosotros empobinamos con pasu arrechu pel camín que nos pue llevar a suminos como país...

Y cuando taba yo rabilando nestes coses quedé apecigañando. Foi entós cuando suañé que pertenecía a un clan de neanderthales con montera y de madreñes...