martes, 16 de noviembre de 2010

Lleche recién.


Cuando Pericu Pelís vio cozcase a Ramonzón cola so boina terciada y les madreñes de clavos camentó qué patochada cabera-y andaría esnalando pela cabeza.
-Ayó, Pericu-
-¿Qué cuentes, Ramón?-
-Oi, que venía yo pensando si me podrís dar un pintu lleche recién-
-Si, hom, agora te lu apurro-
-¡Ca!, nun fai falta, gárrolu yo-
Y Ramonzón va y enclícase sol caldar de la vaca y entama zucar d'un tetu como si tal cosa.
-A, Ramón, ¿cómo se t'ocurre ponete a mamar la vaca, manín?- remuñó Pericu enfurruscáu-
-Cóime, ye bien práctico y de pasu nun te doi guerra...-
-Mira Ramón, yes un gochonzón y un puzcalabre. Asina que dexa de facer el tonto y yá tas colando-
-¿Qué ye que vas dicime que ta mas llimpio'l lleche que cates cola to mano que la que mamo yo cola mio boca, ho?-
Pericu Pelís nun gorgutó. Echó-y una güeyada como un rayu a Ramonzón que pescanció nel intre que yera meyor marchar d'ellí aína. Pero cuando s'alloñaba entró-y l'aquello y nun foi aguantase a dar la vuelta y retrucar:
-Amás, a la vaca tanto-y da que la cates tu o que la mame yo. Nun sé si cayerás na cuenta que nengún de los dos somos la so nación...-