domingo, 8 de agosto de 2010

La Pantoja estrella central nel Día d'Asturies.


La tonadillera Isabel Pantoja va ser la estrella central de les actuaciones que'l Gobiernu Asturianu tien previstes pa festexar la celebración del Día d'Asturies qu'esti añu va celebrase en Ribeseya.

Na celebración onde debiere ensalzase lo autóctono, la nuestra identidá colectiva y la nuestra personalidá cultural como pueblu, los nuestros gobernantes escueyen esta actuación y otres más ayenes dafechu a los raigaños identitarios del nuestru país como resumen afayadizu de too ello. Y conste que nun critico a los cantantes en sí, sinón al marcu escoyíu pa les referíes actuaciones.

Esti proceder rocambolescu y esperpénticu pue debese a varies motivaciones. A botaboléu ocúrrenseme dos:

La primera, que ye tala la ignorancia xunida al despreciu de lo que ye Asturies que tienen los nuestros gobernates que-yos paez de lo más normal y natural tresnar la fiesta d'esa manera.

La segunda, que quieran facer arrémente una provocación y una ofensa polo menos a aquella parte de los asturianos más sensibilizada cola defensa de la so identidá cultural y llingüística. Nesti casu nun soi a entender qué beneficiu puen sacar de too ello.

De toles maneres, y seyan les que fueren les razones, tamos ante una auténtica mofla que de xuro va ferir les sensibilidaes d'abondos asturianos.