jueves, 5 de agosto de 2010

La Batalla Opositora.


La tripulación a les órdenes del capitán Aspirante observaba esmolecida cómo'l barcu dirixíu pol almirante Tribunal avanzaba hacia ellos dispuestu a esñizalos.

Con una maniobra artera, el barcu de Tribunal púnxose-yos a estribor y, de sutrucu, cuspió-yos unes andanaes d'entrugues que a piques tuvieron de desarbola-yos el barcu.

Pero lloñe d'acuruxase, la marinería d'Aspirante respondió con otra andanada de rempuestes que dexó unos desperfectos nel buque enemigu asemeyaos a los qu'él fixere nel de so.

Foron hores dures y heroiques nun día qu'amaneciere soleyeru pa dir camudando en nublu por aciu de tanta pólvora entruguera y fueu rempuesteru. Y tamién hores de sudu amatagáu baxo cares d'aparente valentía como sacaes d'una partida de campeones de póquer.

Al final de la xornada, les víes d'agua repartíense pelos cascos de dambes flotes, los palos valtaos igualaben aquel macabru xuegu de bolos y l'agotamientu facía estragos ente les tripulaciones.

Y entós foi cuando permedió na batalla'l mercante del grumete Bedel que tres una vibrante pedricazaña convenció a los bandos combatientes pa retirase a puertu y reanudar la batalla al día siguiente...