miércoles, 19 de mayo de 2010

Democracia


Quiciabes enantes de teorizar sobre abondos de los temes que nos tienen enartaos de contino y sobre los que construimos auténticos castiellos na playa y axeitamos increibles discusiones bizantines, vendríanos bien reflexonar sobre la base: el conceptu que tenemos de democracia y de demócrata.

Porque nesti país de nuestro, hailos que piden abiertamente'l pieslle de blogues porque refuguen lo que lleen nellos y considérense demócrates. Otros recurren al insultu porcaz pa defender los sos planteamientos ya idegues y tamién se consideren demócrates. Tamién hai dellos qu'alcagüeten y difunden gayoleros el bilordiu, la calumnia y tou tipu d'integrismos escluyentes siempre que los que los llancen seyan de "los míos".

Pienso que cuantisimayá'l nacionalismu asturianu carez d'un claru déficit democráticu. A lo meyor tamos enguedeyándonos no secundario y escaeciendo lo principal, en finxu de partida. Y nun descarto qu'esa seya una de les razones de pesu a la hora d'analizar por qué esi nacionalismu nun espoxiga.

Escurque arriendes de planteganos xuntances y pasar día tres día estremando y discutiendo sobre nacionalismu, asturianismu, izquierda, derecha... vendríanos perbién facer un altu nel camín y entamar pol principiu: dixebrar ente lo que ye ser demócrata y totalitariu. Y miranos al espeyu pa ver en realidá de qué llau tamos realmente más cerca toos y ensin esclusiones.