viernes, 4 de diciembre de 2009

El rixu pola censura.


El baturiciu yá entamó y ruxe abondo. El motivu, esi anteproyectu de llei d'Economía Sostenible u s'inxertaría la creación d'un muéganu, al marxe del poder xudicial, pa esbillar qué páxines web cumpliríen o incumpliríen la normativa, pudiendo ser pesllaes nesti últimu casu.

Darréu del alderique entamaron les declaraciones contradictories nel Gobiernu. Agora, d'un llau sopelexen que tendría qu'intervenir, de toes toes, el poder xudicial pa trancar cualquier páxina web, d'otru que de lo plantegao nun va haber nada. En resumíes cuentes, tamos nesti intre somorguiaos nuna auténtica ceremonia de la confusión. Y como remate, comenten en círculos políticos qu'esiste anguaño una normativa europea que valtaría l'inxertu en cuestión.

Yo toi del llau d'una corriente d'opinión que camienta que too esto arreblaga en realidá más allá que de tratar de protexer los derechos d'autor. La rede d'internet ye una llambiotada que peta a les grandes formaciones polítiques. La griesca pol control de medios de comunicación de toa mena tenémosla ende tolos díes: televisiones, radios, prensa, etc. Namás que s'esmuz per agora a esi control la rede d'internet que funciona como una islla de llibertá nuna mar de d'adhesiones ya intervencionismos. Asina qu'encétase la rede pola mor de los drechos d'autor y acaba diéndose más allá abriendo o pesllando puertes (web) sigún comulguen col poder o lu critiquen.

Col pasu los díes vamos ver en qué para en realidá la cosa. De toles maneres, sería peligroso face-yos casu a los cantos de serena de les últimes hores que dende medios gubernamentales nos encamienten que foi too asemeyao a un error. Pues non. Foi too premeditao y conocío pol Gobiernu, magar echaren per delantre a la ministra Sinde como si los demás nun tuvieren al tantu de nada. El malfadiáu anteproyectu ye claramente una manera de resucitar la censura reculando asina a tiempos preconstitucionales. Baxar la guardia sedría de fatos. Los qu'utilizamos esti mediu d'espresión llibre que ye internet tenemos que tar, pola cuenta que nos trai, siempre sollertes. Independientemente de quien gobierne. De xuro que los intentos de control de la rede nun van parar ehí.