martes, 3 de noviembre de 2009

Yá llegaron los uniformes.


Préstanos practicar el sectarismu más que a un guah.e un carambelu. Pa qué lo vamos negar. Zapicamos nél una y otra vez. Ye'l nuestru antoxu de nacimientu. Y nun tenemos manera de borralu.

La dixebra en montoneres de tribus ye la mayor demostración d'ello. Llevamos décades de tribalismu. Que nel nuestru casu ye sinónimu de sectarismu. Hai tantes tribus y subtribus que a min resúltame imposible dafechu facer una datación de toes. Amás si lo intentare sedría imposible. El formientu tribal fai qu'en cualquier momentu naza una tribu nueva non datada esbarrumbándote l'esfuerzu anterior.

La cuetión ye peliaguda y hasta güei nun tuvo igua posible. Pero de güei n'adelantre toi seguru que tampoco. Equí ye imposible construir más de lo construío y coles blimes qu'hai nun hai paxu posible que texer a parte de los yá acabaos.(...)

(...)El casu ye qu'esta manera d'entamar va d'empixe y nun ye en si mesma l'oxetu d'esta entrada, sinón que ye una antoxana pa lo siguiente: Resulta que cuestiones d'esta mena y otres munches de les que tengo escrito bien de veces entamen a resultame peligrosamente estrañes. Vamos, que de pasar d' esmoleceme y llevame a la reflexón y a la crítica, entamo a recíbiles con un simple encoyimientu de costazos como aquél que diz "y a min qué". La indiferencia y l'escepticismu tan entainando a ganar nel mio pensamientu faces estenses enforma. Y, pa detrás, ye que prácticamente nin me preocupa, oi.

Yo nun sé si se deberá a la mio condición de xanu, pero dende hai unos quince díes p'acá toi careciendo d'una especie de metamorfosis. Vamos, que camudo. No que más lo noto ye en que coses qu'apocayá m'afalaben abondo agora resúltenme cásique ayenes y distantes. Traducío al llinguaxe blogueru, si fixere un repasu críticu a lo que llevo publicao hasta agora, igual borraba l'ochenta por cientu de too ello. De fechu, llegué a plantegame borrar el blogue y dempués too quedó nuna simple matuxa de la qu'aliqué faciendo un cambiu na cabecera de la bitácora...

Asina que mosqueáu y pa pidir conseyu aconceyé ayeri colos mios amigos de siempre, Sidru'l Guirriu, Don Quxote de Caravia, El Trasgu Manfurada... y demás, y tranquilizáronme bastante, la verdá. Según ellos toi altravesando un procesu de "fartura mental y enfastiu xeneral". Vendría a ser que cuando ún lleva cuantayá criticando les mesmes coses y comprobando que siempre siguen igual o peor, el celebru acaba diciendo "basta" y remontándose. Y, tamién según ellos, esto cúrase solo col pasu'l tiempu, como los chorizos afumando adulces, vaya.

Tamién ye cuestión cierta qu'esto del mundu virtual ta mui bien y tal, pero ehí fuera les coses rulen de manera bien diferente. Paru, corrupteles, insolidaridá, indiferencia, especulaciones, trabayos ruinos, derechos a la baxa, intereses de toa mena... una realidá a la que bien de veces (n'ocasiones, con increible insistencia) negámonos a mirar entientes y preferimos (yo'l primeru) sustituila por planteamientos deliciosa y absurdamente surrealistes y hasta infantiles.

Total qu'habrá que siguir tecleando, magar seya como terapia pa echar fuera adrenalina y gafeces, que tampoco ye una melecina despreciable, y como la lluz, la llinia ADSL, y les malicaes del ordenador (la última'l puñefleru router que s'esgonció) págoles yo, tampoco naide me pue refregar pel focicu que toi nesto pa catar la corexa del asturianín contribuyente... que yá ye dalgo, cóime.

Y tratar de mentalizame pa mirar les coses d'otra miente, esforzándome n' adeprender a convivir con tola recatafila de sectes llariegues. A mirales con otros güeyos, como a les estatues del parque, cola curiosidá del paseante, y a les más paxareres, hasta con simpatía, que'l colloríu siempre dixeron que ye síntoma d'allegría, recóime. Y, de pasu, a tirar p'alantre per onde al rixu-y pete y p'hacia onde les ganes empobinen.

Por cierto, díxome un paxarín, que yá llegaron los últimos uniformes... Entainái que los que quedéis fuera vais tener qu'entamar otra secta con vestimenta diferente y eso lleva xera y perres... (Pero ¿qué rediós toi diciendo...?. ¡H.oder que debo tar grillando ...!. ¡Socorroooo!).