miércoles, 9 de septiembre de 2009

El día dempués.


Sí qu'hebo trepe alrodiu del acabante pasar 8 Setiembre. Nel día dempués asela'l baturiciu. Dellos analicen lo pasao. Otros escaecen cansaos.


Güeyemos de too. El que lleva a convertise nel comunicáu, artículu, movimientu previu a cualquier fecha impotante col envís de xorrascar nunes áscuares siempre vives pa prender la foguera la discordia.


Los que roblaron un alcuerdu que nos garró a casi toos col pie cambiáu y que demuestra que los partíos asturianos puen sentase a falar y hasta firmar alcuerdos ensin que'l mundu argaye.


Los que fixeron actos dixebraos pa frustración de munchos y allegría de los de siempre.


Los qu'aprovecharon la ocasión pa cabruñar na idega de la necesidá urxente y vital d'empobinar al entendimientu y la xuntanza.


El discursu paranoicu y con reminiscencies preconstitucionales d'una clase política dominante encerriscada y envizcada con reivindicar un españolismu ximielgu del que remanen aquellos amantes de los estaos uniformistes y dictatoriales.


Los que participaron nes celebraciones festives y relixoses de los sos conceyos o enveredaron camín de Cuadonga ayenos a toa celebración política. Y los que participaron de la folixa institucional.


Los que propunxeron feches alternatives a esti día porque nél nun s'afayen.


Los qu'abeyaron pela rede parándo equí y esnalando p'allá espardiendo pareceres, comentando y retrucando.


Y los que lleguemos a esti dia dempués a facer les nuestres reflexones y pescudar dayuri les de los demás. Cola cabeza un pocoñín atorollada yá de tantu xaréu y bastantes ganes d'espansionar una migayina siquiera.