sábado, 6 de junio de 2009

El corriverás.

Allá onde me crié cuando dalguién baxaba a mercar a la villa y dalgun-y pidíamos un xuguete, davezu contestábennos que nos diben trayer un corriverás con cascabelinos atrás. Esperábemos que tornaren con él pero'l trebeyu prometíu nunca nun nos lu apurríen. Dempués de repitise'l casu un montón de vegaes cayíamos na cuenta que yera namás un engañu pa tenenos sollertes ya ilusionaos.

Cada vez qu'observo a esa xente qu'espera sollerte ya ilusionao por que se cumplan les promeses que dende les picorotes del poder-yos ufieren nun puedo evitar que la mio mente esnale tiempu atrás y recuerdo l'aquello del corriverás. Da respigos comprobar hasta qué puntu persones bien adultes y hasta con fíos y nietos s'enfoten en promeses y s'estelen delantre los esparabanes y discursos arrechos de los que dirixen o aspiren a dirixir los destinos de toos.


De nada val qu'una y otra vuelta eses promeses nun se cumplan y que les ilusiones nun se vean recompensaes. L'envizcamientu de bien de xente failo siguir creyendo no qu'enxamás van ser pa ver hasta'l mesmu momentu de dir pal cagüercu.


Si tan neños somos pa dalgunes coses, nun taría de más que nos afatáremos como ellos y fuéremos a recibir a los que nos anuncien de contino esa bona nueva que nun vamos ver nunca nenyuri con un chupu na boca y xiringando con alborozu un ruxideru de cascabelinos nes manes .