martes, 12 de mayo de 2009

L'exemplu del nacionalismu español.

El nacionalismu español ta acabante de dar un exemplu que bien fadríen n'aprovechar los nacionallistes d'otros llugares como Asturies pongamos por casu.

Ante la posibilidá d'arrampuña-yos el poder a los nacionalistes vascos entainaron pa llegar a un alcuerdu les dos principales fuerces españoles y mialma que lo llograron.

Dos fuerces antagóniques dafechu a nivel del estáu y de comunidaes autónomes axuntándose anteponiendo los sos intereses nacionales españoles pa valtar un prósimu gobiernu nacionalista vascu.

Esti fechu rescampla a los güeyos de cualquiera y nun ye mester realizar sesudos análisis pa comprendelu por evidente.

Indica tamien por qué'l nacionalismu español triunfa penriba de los demás nesti estáu. Nun ye namás una cuestión de poder económicu y políticu, que sí lo ye, sinón de saber axuntase y facer un piñu cuando les circunstancies se ponen picu arriba.

Nuna tierra como la nuestra onde tamos tan avezaos a ver cómo los nacionalistes se tiren carrobexazos a la menor ocasión y onde la dixebra algama finxos d'auténtica vocación, esta actuación de los nacionalistes españoles debiere servir pa ilustrar qu'hai otres maneres y xeitos de facer les coses.