martes, 24 de febrero de 2009

Ciudadanos: ¡ye l'antroxu!


¡Antroxu fuera!. ¡Llegó l'antroxu!.


El día en que la patria ye la mázcara y la comunidá de naciones la mazcarada. La fecha en que los sidros son los gobernantes que nos guíen pel camín que nos peta y nos da pola gana pagana.


Güei tamos nosotros na parte cimera de la caleya pa tira-yos el goxu ardiendo a los xixilistrones, manguanes, fíos d'aquello y demás gandaya. Que les sos xigomencies y pandorgues amburen nuna foguera xigantesca.


La celebración de la santa más santa de tol santoral prohibíu: Santa Pitanza. Cuando'l butiellu ruxe con ganes d'entrar en danza. La venganza ancestral contra la güestia de la fame y la tristura añerada dende milenios nel nuestru subconsciente colectivu.


Allalantrón asomen los nublones de la eterna cuaresma nel finxu'l cielu. De les represiones. De la sonrisa mariella y fedionda de los poderosos dispuestos a chupanos hasta la última gota de la nuestra sangre como una guaxa sollerte. ¡Nun lo escaecer y tar arremangaos pa defendevos!.


Pero güei non. Porque tócanos ser república de mazcarites y amos de los raigaños más fondos de los nuestros ancestros. Por un día vamos ser nosotros ensin torgues.


Ciudadanos: ¡ye l'antroxu!.